Szukaj na stronie

TILOG on Tour 2012 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Michał Mazur
piątek, 03 sierpnia 2012 05:49

Zeszłorocznym wyjazdem na targi CeMAT do Hannoveru nasze Koło Naukowe zainaugurowało cykl wyjazdów zagranicznych „TILOG ON TOUR”. Wkrótce po powrocie stamtąd wpadłem na pomysł organizacji następnego wyjazdu. Inspiracją tym razem stał się wyjazd naszych kolegów z koła naukowego AE Logic z Poznania. My (członkowie Koła Naukowe Logistyki TILOG) również postanowiliśmy starać się o stypendium na wyjazd udzielane przez Niemiecką Centralę Wymiany Akademickiej. Celem wyjazdu naukowego było odwiedzenie firm z branży TSL oraz technicznych uczelni wyższych – zobaczenie tego, co w Polsce zobaczyć byłoby trudno. Wraz z Karolem już w czerwcu zaczęliśmy planować naszą trasę próbując urozmaicić ją wszelkiej maści logistycznymi, transportowymi i produkcyjnymi obiektami. Chcieliśmy przejechać jak największą część tego pięknego kraju. Szybko okazało się, że nasze plany są bardzo śmiałe – zaplanowaliśmy przejazd między południem, a północą Niemiec (od Monachium do Hamburga), po drodze zahaczając o Frankfurt. W ostatecznej wersji podróż nasza miała zakończyć się nieopodal granicy z Polską, w Lipsku.

Poprawiony: czwartek, 20 września 2012 18:23

Wizyta w zakładzie produkcyjym Husqvarna w Mielcu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Jan Aleksandrowicz
piątek, 01 czerwca 2012 15:15

Dnia 18.05.2012 koło naukowe TILOG odwiedziło fabrykę Husqvarny w Mielcu. Wyprawa rozpoczęła się o 8.00 gdy studenci Transportu wyjechali w kierunku podkarpackiego miasta. Na miejsce dotarli dokładnie o godzinie 11.00 kiedy to rozpoczęło się spotkanie z działem logistyki mieleckiej fabryki.

Poprawiony: wtorek, 09 października 2012 13:31

Logistyka wokół nas 2012 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Paweł Wykurz
wtorek, 10 kwietnia 2012 11:03

1 marca czteroosobowa delegacja KNL Tilog odwiedziła poznański Uniwersytet Ekonomiczny. Miała tam miejsce konferencja zatytułowana „Logistyka wokół nas” zorganizowana przez Koło Naukowe Logistyki AELogic. Tematem przewodnim tego forum była branża pocztowa i kurierska w Polsce.

Poprawiony: poniedziałek, 23 kwietnia 2012 18:44

Tilog w Coca-Coli! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Paweł Wykurz
wtorek, 28 lutego 2012 17:02

16 grudnia 2011 roku na zaproszenie Coca – Cola Polska członkowie KNL TILOG odwiedzili zakład produkcyjny w podkrakowskich Staniątkach. Trzynaścioro przedstawicieli naszego koła miało możliwość zobaczenia na własne oczy jak przygotowuje się jeden z najpopularniejszych napojów na świecie.

Poprawiony: niedziela, 01 kwietnia 2012 12:02

V Sympozjum Logistyczno – Transportowe „Sea Point 2011” PDF Drukuj Email
Wpisany przez Karol Kubas
niedziela, 18 grudnia 2011 13:17

3 i 4 listopada członkowie KNL TILOG byli gośćmi na konferencji w Akademii Morskiej w Szczecinie. Na północ Polski udaliśmy się w sześcioosobowym składzie: Malwina, Konrad, Jacek, Karol, Grzesiek i Paweł. Po długiej, całonocnej i trudnej podróży punktualnie o 6 rano dotarliśmy na miejsce. Po krótkiej drzemce w hostelu Cuma udaliśmy się na uczelnię, gdzie miała odbyć się konferencja. Mimo problemów z zakupem biletów w komunikacji miejskiej, dostaliśmy się bezproblemowo, chociaż Karol pomylił budynki Akademii Morskiej z gmachem Muzeum Narodowego.